Organizacja przestrzeni w biurze dzięki kontenerkom podbiurkowym
Czytaj więcej
Zupełnie oczywiste jest, że we wszelkiego rodzaju przestrzeniach biurowych niezbędne są szafki na dokumenty. Dotyczy to zarówno prywatnych firm, jak i instytucji publicznych, od przedsiębiorstw budowlanych czy biur rachunkowych, przez placówki edukacyjne lub medyczne, po urzędy gmin. W przypadku niektórych takich miejsc standardowe szafy kartotekowe albo regały mogą jednak okazać się niewystarczające, jeżeli konieczne jest przechowywanie specyficznych dokumentów o niestandardowych wymiarach. Mowa choćby o mapach, dokumentacji technicznej czy kliszach drukarskich, do których składowania przeznaczone są specjalne szafy.
Współcześnie większość otrzymywanej korespondencji dociera do nas w formie elektronicznej, niezależnie od tego, czy dotyczy to prywatnych wiadomości, czy różnorodnych dokumentów urzędowych. Mimo nieustannie rozwijającej się cyfryzacji w przypadku wielu przesyłek – w tym właśnie przysyłanych przez instytucje państwowe – wciąż jednak praktykuje się korzystanie z tradycyjnej poczty. Właśnie dlatego każdy z nas powinien posiadać skrzynkę pocztową zapewniającą możliwość otrzymywania takiej korespondencji, a zarazem chroniącą ją przed dostępem osób trzecich.
Miejscem, w którym szczególne znaczenie ma profesjonalne wykonanie mebli i odpowiednie ich dostosowanie do specyfiki użytkowania, bez wątpienia jest gabinet zabiegowy. Jego wyposażenie musi być ergonomiczne, solidne, a przede wszystkim przeznaczone do bezpiecznego wykorzystywania w placówkach medycznych. W pomieszczeniach używanych do przeprowadzania zabiegów często stawia się więc na meble wykonane z blachy kwasoodpornej – ze względu na jej szczególne cechy, nieocenione w gabinetach lekarskich.
Skuteczne prowadzenie działań marketingowych, które pozwolą zdobyć nowych klientów i utrzymać dotychczasowych, to jedno z najpoważniejszych wyzwań, jakie stoją dziś przed przedsiębiorcami. Firmy prześcigają się więc w sposobach na reklamę swoich produktów lub usług, stawiając na nowoczesne rozwiązania przyciągające wzrok i zapadające w pamięć. Jednym z pomysłów na efektywną promocję działalności – nie tylko dla biznesu, lecz także dla instytucji czy miejsc użyteczności publicznej – jest zastosowanie totemów LED. Świetnie sprawdzą się one w funkcji reklamowej, ale również informacyjnej.
Nie da się zaprzeczyć rosnącej popularności zapisywania plików – zarówno prywatnych, jak i firmowych – na dyskach internetowych czy poręcznych nośnikach przenośnych jak pendrive’y. W wielu przedsiębiorstwach korzystanie z tzw. chmury do przechowywania cyfrowych zasobów nie jest jednak praktykowane, choćby z uwagi na wartość poszczególnych plików albo ich rozmiary. Niektóre firmy unikają też posługiwania się pendrive’ami lub dyskami zewnętrznymi. W większości takich przypadków w użyciu pozostają klasyczne płyty CD, a jeśli korzysta się z nich w dużych ilościach na co dzień, warto zamówić specjalne szafki do ich przechowywania.
Szafy kartotekowe pozwalają na zachowanie porządku oraz bezpieczeństwa dokumentacji w każdej przestrzeni biurowej, niezależnie od tego, czy chodzi o biuro HR zakładu produkcyjnego, czy sekretariat w placówce edukacyjnej. Zamawiając meble tego typu, osoby zarządzające obiektami najczęściej zwracają więc uwagę na połączenie odpowiedniego wyglądu, solidności, a także funkcjonalności. Ta ostatnia może zaś zależeć m.in. od rodzaju drzwi zamontowanych w szafie kartotekowej. Jakie są najpopularniejsze typy skrzydeł drzwiowych do mebli biurowych?
Kiedy myślimy o meblach, które powinny znaleźć się w każdej restauracji, bistro czy innym punkcie gastronomicznym, najczęściej chodzi nam o wygodne krzesła, eleganckie stoliki oraz lady pozwalające kelnerom na odbieranie gotowych dań lub klientom na ich zamawianie. W rzeczywistości jednak meble dla gastronomii obejmują znacznie więcej elementów wyposażenia, głównie niewidocznego dla gości takich miejsc. Od szafek na naczynia, sztućce i przyprawy po zlewozmywaki oraz blaty do krojenia albo ustawiania przyborów kuchennych – urządzając profesjonalną kuchnię, należy postawić na sprzęty, które pozwolą na bezproblemowe gotowanie.
Odpowiednio dobrane meble do warsztatu nie tylko ułatwiają wykonywanie rozmaitych zadań, np. na trwałym blacie warsztatowym, ale też pozwalają na zachowanie porządku oraz organizację pracy, umożliwiając prawidłowe przechowywanie rozmaitych narzędzi czy przyborów. Podstawowy element wyposażenia warsztatu – zarówno profesjonalisty, jak i amatora – stanowi zaś ergonomiczny, solidny stół warsztatowy, który powinien spełniać wszystkie potrzeby właściciela. Doskonałym przykładem takich mebli są stoły z linii Techno Light dające duże możliwości personalizacji.
Komfort to najważniejsza kwestia, na którą szczególną uwagę powinien zwrócić każdy właściciel hotelu, pensjonatu lub innego obiektu tego rodzaju. Urządzenie hotelowych wnętrz zapewniających gościom najwyższy poziom wygody stanowi absolutną podstawę do tego, by zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających miłośników wypoczynku. Kluczowa pozostaje zatem odpowiednia aranżacja pokoi, nieodłącznie związana z doborem właściwego wyposażenia. Hotelowa sypialnia musi bowiem zawierać kilka określonych typów mebli, które zagwarantują gościom relaks, a przy tym będą spójne z wystrojem wnętrza.
Specjalizujemy się w kompleksowym wyposażeniu i aranżacji wnętrz biurowych, szkół i służby zdrowia.
W Inventivegroup posiadamy szeroką ofertę mebli specjalistycznych takich jak: meble dla aptek, meble do biur i gabinetów, meble dla firm, nowe kolekcje mebli do mieszkań, meble do hotelów, meble do szkół, meble zarówno kuchenne jak też gastronomiczne, szeroka oferta mebli metalowych i socjalnych.
Oprócz szerokiej oferty różnorodnych mebli posiadamy w swojej ofercie także fotele biurowe i krzesła. Szukasz regałów? Znajdziesz je u nas również m.in regały aktowe, bhp, metalowe, biblioteczne. Dostarczamy również wysokiej klasy szafy aktowe i BHP.
ul. Jagiellońska 88, 00-992 Warszawa
tel. 022 838 71 74
e-mail: inventive@inventivegroup.pl
Szybka dostawa z wszystkich dzielnic Warszawy:
Bemowo, Białołęka, Bielany, Mokotów, Ochota, Praga-Południe, Praga-Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz.