Jakie wyposażenie dodatkowe może znaleźć się w szafach biurowych?

W przypadku szaf wykorzystywanych w przestrzeniach biurowych kluczowe znaczenie zawsze ma ich funkcjonalność. Meble tego typu powinny przede wszystkim zapewniać łatwy dostęp do przechowywanych dokumentów, teczek czy segregatorów, a zarazem pozwalać na ich wygodne porządkowanie z zachowaniem bezpieczeństwa. Możliwość personalizacji szaf biurowych za sprawą wyposażenia dodatkowego bardzo często okazuje się więc nieocenioną pomocą, znacząco ułatwiającą ich codzienne użytkowanie.

Dodatkowe półki do szaf biurowych

Dzięki szafom biurowym możliwe jest bezpieczne, wygodne, uporządkowane przechowywanie najróżniejszych dokumentów, od akt osobowych pracowników, przez faktury i umowy, po firmowe materiały reklamowe. Wykorzystanie dodatkowego wyposażenia pozwala zaś na dostosowanie mebli do indywidualnych wymagań. Wśród takich elementów, dostępnych w ramach oferty INVENTIVE GROUP, można wymienić dodatkowe półki pełne, przestawne co 25 mm, mające udźwig:

  • 40 kg w szafach z drzwiami chowanymi i żaluzjowymi,
  • 60 kg lub 80 kg – do mebli z drzwiami skrzydłowymi.

Z ich pomocą możliwe jest maksymalnie ergonomiczne wykorzystanie przestrzeni dostępnej wewnątrz szaf.

Szuflady oraz wysuwane półki – praktyczność i wygoda w biurze

Dodatkowe półki to najpopularniejszy wariant opcjonalnego wyposażenia dostępnego dla szaf biurowych. Osoby, które chcą jeszcze bardziej zwiększyć ich funkcjonalność, mogą postawić też na szuflady pełne lub ramowe, również przestawne co 25 mm, mocowane na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie. Drugi z wymienionych elementów szczególnie dobrze sprawdza się w przypadku przechowywania teczek zawieszkowych. Co więcej, szafy można także wyposażyć w wysuwane półki pełne, a cały mebel wykończyć dodatkowym blatem wierzchnim w jednym z kilku wariantów kolorystycznych do wyboru.

Szafy biurowe i szafki kartotekowe w INVENTIVE GROUP w Warszawie

Coś dla siebie znajdą w INVENTIVE GROUP również osoby, które chciałyby zamówić szafki kartotekowe z wyposażeniem dodatkowym. W ich przypadku proponowanymi elementami opcjonalnymi są choćby podpórki do szuflad, a także blaty wierzchnie. Niezależnie jednak od tego, czy chodzi o pełnowymiarowe szafy biurowe, czy mniejsze szafki, w naszej firmie w Warszawie gwarantujemy najwyższą jakość mebli, a także profesjonalne doradztwo w zakresie ich wyboru. Wspólnie stworzymy ergonomiczną przestrzeń w każdym biurze – zapraszamy do sprawdzenia oferty oraz do kontaktu!